Årsmötet med EDS riksförbund inom räckhåll

Hej på er...

Har inte gjort speciellt mycket idag, just nu är jag genomfrusen... Satt ute, drack kaffe i mitt duntäcke. Det blåser nordanvindar, lika med, svinkallt! Kanske inte det bästa beslutet... Inte om jag ska tänka på min kropp, men det var skönt att få lite frisk luft.

Nu försöker jag hitta en hundvakt, till helgen... 
Fick veta att det är årsmöte till helgen. Frågade om det gick att göra en sen anmälan (sista anmälnings dagen var 17 april). Det har löst sig med maten åt mig. Så nu ska jag betala in så fort jag fått ett klar tecken om min hundvakt kan.

Så ni som ska dit kommer jag att få träffa, ser så mycket fram emot det!! Äntligen!!!


Kommentarer
Postat av: åland

skulle det inte vara för att jag ska på rehabilitering i helsingfors från och med söndag kväll annars skulle jag ha åkt dit jag med!

vet du vad föreläsningen skulle handla om?

Hoppas det ordnar sej med hundvakt och att du får det bra på årsmötet!

2011-05-02 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0