Vad mycket mer kan man önska sig en dag som denna?!

Hemma igen efter en skön dag uppe på vid gården...

En tidig morgon vart det, men fick njuta desto mer av solen!


Kunde inte ha fått bättre väder! Tog en sväng på Tempus tillsammans med Lisa på Jouline, & såklart vara Bazze & Nellie med! Hästarna hade mycket vårkänslor, spring i benen & tog alla chanser till att få busa! Så vi red inte någon längre stund med tanke på min kropp, Tempus har stått i 6 månader! Ja, helt sjukt! Kan inte förstå att det var så länge sen jag satt på hästryggen!!! Sen Jouline har stått 1½ år pga en helta.

Efter fikat tillsammans med K så...

Vart lite gos med fölen.. Inte bara jag som njöt av solen....


Fick ett par nya kängor! Tack snälla K!!!


Super fina! Känner mig rik, som nu har 2 par mycket fina kängor. (Ärvde ett par gore-tex kängor för lite sen av hennes syster). Dessa passar nu lite mer till våren.... Så kan inte bli bättre!!

När jag kom hem låg ett besked i lådan att jag har blivit beviljad FT (färdtjänst). Så nu finns det anledning att fira! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fram med champangen eller pommac:)

Va härligt att du haft en toppen dag och att ft blev beviljat!Grattis!

2011-03-31 @ 20:04:36
Postat av: Stina

Jag blir alltid så glad när jag kommer in här, din bild ger en ett smile på läpparna!

2011-03-31 @ 20:56:58
URL: http://smillamittilivet.blogspot.com/
Postat av: Madeleineslife

Tack! Pommac blir det för min del! ;) Men klart att jag måste fira! :)



Va glad jag blir av att höra det, att kunna sprida lite glädje! Tack!

2011-04-02 @ 22:09:43
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0