Inte bara jag som njöt av solen idag...

Har haft en skön dag med djuren ute i solen. Stora kontraster ifrån gårdagens väder!

Inte bara jag som njöt av solen, här ser ni Tiffany (hästen) & Stumpe (katten) som njuter...




Han låg där i 45  minuter & myste, men no ska inte tro att han hoppade ner ifrån hästen. Nej han tog ägen över sadeln, halsen upp på bindbommen... Katten utan respekt! ;)




Cherokee bussar i vattnet!....


Till middag bjöds det på fläskfilé gryta, med feta ost, soltorkade tomater, gott!!

Imorgon blir det tårta då det är kalas för Bazze som fyller 5 år!!! Så nu måste jag lägga mig om jag ska orka göra 2 tårtor imorgon.

Kommentarer
Postat av: åland

Vilka ljuvliga bilder,förr när jag höll på med hästar låg stallkatten också uppe på hästryggen, hennes favorit häst var Nakki med 172cm i mankhöjd:)

2011-03-20 @ 09:48:14
Postat av: sussi

så fin bild. Den såg ut att njuta i värmen

2011-03-20 @ 12:10:41
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0