Min lilla bebis är hemma igen ♥

Nu sover alla utom jag...

Det har åter varit en lång dag! Lämnade min lilla tjej (Jane) hos veterinären i morse. Sen åkte jag med Lisa till stallet, fikade, Elin tog om ett par bilder & sen borstade jag på hästen :)

Sen var det dax att åka hem, HTJ skulle komma kl 13, men kom 1 timme tidigare, bara efter jag varit hemma i 10 min. Så en jävla tur att jag kom hem när jag gjorde. Fick fint hemma igen! Så skönt!

Sen kom min Jane hem igen ♥
Hon såg jag sen inte röken av, då hon gömde sig under sängen! Där hittade jag henne 1 timme senare när jag letat. Hon kom fram en stund, låg här på soffan, men har mycket ont. Stackars liten! Känner mig som en elak människa... Man får klappa henne, men inte lyfta henne eller titta där hon är sydd. & samtidigt som hon blev kastrerad så chipmärkt vet henne också, när hon ändå var nersövd.

Alla 4 har blivit vac idag, skönt! För det har jag skjutit fram ett tag..

När alla är samlade hemma igen, så ringer pappa. Det har snöat en hel del, så han behöver ploga. Lisa jobbar också, så nu är dom 2 yngsta tjejerna här...

Men alla har nu somnat , sussar så sött ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Härligt att alla är hemma igen.

Kram och trevlig helg!

2011-03-19 @ 07:34:51
URL: http://smillamittilivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0