Ett steg närmare FT?

Vilken dag de blev!

Ja för först var jag upp till gården, tidigt var det! Mycket fina var bilderna!! Kul att få se resulatet. En fika på det. Sen mot kommunhuset, där jag skulle på utredning för FT (färdtjänst) kl 13. Vi hann hämta ut ett paket innan & köpa present till Bazze som fyller år på söndag. Men sscchyyyy, säg inget! ;)

Sen möte, vilket visade sig vara en nära bekant till Lisa. Så mötet som vi trodde kunde bli jobbigt var lättsamt & trevligt! :) Inte ofta det händer...

Hon var också påläst, för hon hade aldrig hört talas om EDS, det är ett plus! Sen fyllde hon i ett nytt dokument utöver det jag lämnade in, tog ett foto. Sen vart det lite annat prat...

Men det är inte hon som tar beslutet som jag trodde. Detta skickar hon vidare tillsammans med ett läkarintyg till trafiknämden. Sen är det dom som avgör om jag får det eller ej. Jag får svar om 5-10 dagar. Så jag som trodde att detta var allt, så är det ytterligare en som det ska gå igneom & jag får vänta lite till.

Sen vart det inte att jag åkte hem, utan när vi var klara med det vi skulle göra utöver så åkte jag hem till pappa. Där lånade jag Frejas säng, sov 1½ timme. Sen åt jag middag, kyckling :)

Hemma igen vid 22 tiden, då upptäcker jag att min katt varit hos grannen igen :(
Blir ledsen & besviken!

Men det får jag ta tag i morgon...
Nu ska jag sova!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0