Spännande dag!

Förbereder mig för en dag i rampljuset ;)

Min vän Elin ska fotografera mig på gården i western & trapper/indian miljö. Hon har ett projekt i skolan som hon ska ha några bilder till. Men det blir en vinn vinn situation då hon ska använda några av bilderna till min blogg design sen :)

Ska snart åka, så dricker lite kaffe nu för att piggna till :)
Grejerna är packade & står i hallen... Spänande & kul ska det bli!!
Hoppas jag ska kunna dela med mig av lite bilder, inte säkert att det blir idag bara...


Kommentarer
Postat av: sussi

Spännade få vara modell för en dag! Fina vinterbilder nendanför! Vad pyzzlade de med på isen?

2011-03-06 @ 20:45:14
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Ja det är/var riktigt kul!

Tack! :) Dom kör med bilarna & en cross på isen, på en upp plogad bana. Sen är det åskådare som passerar förbi, några på skidor, en familj med en spark etc...

2011-03-07 @ 01:39:07
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0