Nu är det skickat

så spännande!!!

Jag har under en tid försökt få tag i min AT, hon har i sin tur försökt nå mig. Men idag lyckades vi :)
Jag har kommit så långt att jag accepterar & förstår att en elscooter skulle göra mitt liv betydligt enklare! För att få mer livskvalité, kunna "promenara" längre med hundarna, spara energi, etc....

Idag fick jag det glada beskedet att jag ska få pröva ut en :)

Hon har nu fyllt i dom uppgifter som behövdes & skickat in den. Så nu väntar vi på att dom ska höra av sig, få ett datum då vi åker dit för att pröva ut den. Vi har tänkt en elscooter... Den ser nästan ut som en scooter, men den har 3 hjul, en "fåtölj", armstöd.. Via länken hittar ni en bild.

http://www.eloped.se/scooty.htm

Det är AT som bedömer om jag har behov utav en. Det som kostar mig är en försäkring som täcker mig om jag blir påkörd, kör på någon eller om den blir stulen. Sen kan man anpassa den efter speciella behov, men det tittar vi på när jag ska pröva ut den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0