Lite kaffe nu så

Ska jag försöka hålla mig vaken nu...

Har sovit större delen av dagen, gick upp vid 10 tiden, men efter ha ätit frukosten kunde jag bara inte hålla mig vaken. Behövde helt klart sova. Det var en lång & händelserik dag i söndags & det tar på krafterna. Vilket gör att kroppen behöver tid att återhämta sig.

Solen har varit framme idag, nu är det lite mulet & blåser. Jag svettas om vartannat, vet inte om jag har lite feber? Kan vara så, det brukar bli så när jag har överansträngt musklerna så mycket. Så ligger på soffan i pyjamasen, under duntäcket..

Där jag kommer fortsätta ligga, ska nu dricka lite kaffe.
Såg reklamen av körslaget nu, längtar tills det börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0