Inte som jag tänkte mig, +2 grader & blåst!

Hade hoppats på att kunna sitta i solen & njuta av natru, djur & friheten på gården. Men när jag kom dit så var det ett blåshål! Inge skönt alls ute, +2 grader! Så det vart att prata lite skit med dom som var där, rensa i 2 av mina 3 garderober. Se vad jag har för något i dom? :)

Lite följde med hem, ska ev sälja av lite som knappt är använt & bara ligger... Innan jag åkte hem vart det en fika efter arbetet ;)

Väl hemme igen har jag legat under täcket & tittat på film. En som jag fick någon gång som en bonus, den har bara blivit stående! Men idag så vart det att jag valde den. Till min stora glädje, för det var en bra film! Handlade om en finsk familj, som var med om kriget på 40 talet. Pojken vart placerad i en familj i Sverige, där frun inte ville ta tills sig honom till en början. Men sen vart allt bra tills den dagen mamman ville ha tillbaka sin son. Sen får man se när han är i 60 års åldern & pratar ut med sin mamma om det som hände & hur han har kännt i alla år!
Känslosam film! "Den bästa av mödrar".

Ja nu fick ni veta det också.. Var inte tänkt att jag skulle skriva om den, men så blir det ibland.

Jag har fått njuta av solen på förmiddagen i alla fall, då vi åt frukost ute :)

Tillbaka till soffan ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Då var det som sagt söndag igen, helgen går för fort tyvärr..... Kram

2011-03-27 @ 20:41:03
URL: http://smillamittilivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0