En blixt sen vart det svart!!!

Shit, vad var det som hände!?

Skulle fixa varma mackor, för jag orkade inte stå & laga mat. När jag ska lägga på mackan, 1 helt ok, men när den andra bara nuddar mackgrillen så blixtrar det till & ALLT ÄR KOLSVART här hemma! :O

Hittar en ficklampa som går på halvfart, jo visst en flipp har åkt ner i proppskåpet. Men det var den som gick till belysningen i köket, varför var då hela huset svart!?

När jag tar mig ut till proppskåpet på utsidan & försöker lysa med ficklampan som går på halv fart så tycker jag mig se att den ena har gått. Det vart helt enkelt kortslutning när jag skulle grilla mina mackor! Oops...

Inga proppar, shit! Kolsvart inne! Jaha, grannen :) Gick dit, hon försöker nå sin smabo på mobilen, mobilen ringer hemma. hahaha... Typiskt! Vi går ut till deras proppskåp, där finns endast förbrukade proppar. Jaha, till nästa granne :) Dom har en hög med olika proppar & som tur va så fanns den modellen jag skulle ha.

Fixat!
Tur att man är lite händig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0