Har jag inte mer rättigheter som vuxen?!

Vet inte om jag har så mycket att säga just nu...

Kan bara vänta... Dom styr mitt liv, inkomst & inget kan jag göra!! Och då är jag vuxen, men kan inte styra min inkomst, bara vänta. Följa deras lagar & regler, har inget annat val! Vad är det för liv? Det kommer avgöra om jag har en bostad att bo i eller inte om ett par veckor! Mat på bordet?

Var ute i snö slasket & blåsten på en lång promenad, hade kunnat varit ute mycket längre, men valde att gå hem.

Nu skiter jag i det här, hoppas på att få några timmars sömn.

OVER AND OUT!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!



Gillar du rätten Gazpacho?



Skulle du vilja att det fanns en chips smak baserad på den rätten?



Du kan göra det möjligt genom att rösta på min smak via denna länk ---> http://mysmatchen.se/bidrag/gazpacho-flavor



Om du röstar JA så länkar jag DIN blogg i min blogg, men glöm inte att bekräfta din röst i ett mejl som kommer till mejladressen du anger.



Ha en bra dag!

2011-03-11 @ 02:49:16
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0