Gjort så lite som möjligt!

Ja nu sitter jag här, gjort rätt för, skönt! Skrivit notan tills imorgon så gott som klart :)

Så nu känns det skönt att lägga sig ikväll. Förutom värken som jag fick nu av att sitta här! Men det är ju som det är! inget att gnälla över, eller? Ja det blir ju i alla fall inte bättre! Lättar lite när jag får ligga i ryggläge...

Har varit på middag hos Laila, hon hade mat över sen helgen. Så gröten jag hade gjort, precis satt mig till bords, den fick hundarna... Så åt jag pasta, (lite) rökt lax, till det en kall sås. Efterrätt banansplit glass, MUMS! Det var en riktigt god glass, en ny laktosfri :) Så nu blir det att shoppa lite glass i morgon tror jag ;)

För övrigt har jag gjort så lite sommöjligt idag! Allt för att kunna handla morgon & inte bli sämre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0