För att få det man har rätt till så måste man ligga på!

En fika innan jag handlade det var planerat innan. Slog till med riktiga sötsaker idag... Men det vart lite för mycket av det goda för mig. Men men...



Nu har jag handlat mat för denna månad! Lite som behövs fyllas på bara sen. Så skönt! Men hon som planerar in tiderna för tjejerna på HTJ vet jag inte hur hon tänker?! För samma sak idag var det för lite tid! Jag har 3 timmar åt gången, hur kan man då planera in att HTJ ska komma till mig kl 13.30 när hon slutar 15.30! Så nu skriver jag upp timmarna dom är här, tänker höra av mig sen & tala om hur många timmar jag ligger minus. Tycker att det är någonting utav allt som kan få fungera, men inte då! Men jag ger mig inte!!!

Nu ska jag sätta mig en stund framför TV innan jag orkar göra någon middag. Är inte så hungrig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0