Man förstår inte hur fort tiden går

Vi började med att njuta av vad dagen hade att erbjuda, sol, blå himel, en fantastisk utsikt.


En av Silja Lines båtar paserade under tiden vi var där..










En sväng nere på stan...
Jag hade inte varit där ännu detta året. Var ner senast en snabbis på H&M under mellandags rean. Passade på att följa med Laila som skulle göra några ärenden. Men innan vi gjorde några inköp så fyllde vi på med lite energi. Jag åt en baguette med tonfiskröra, citronvatten & en kaffe.

Köpte en ny remover & 2 nya lack, ett allround & ett svagt mjölkigt. Tycker dom små flaskorna är så lagom. Dom hinner inte bli gamla.


Jag köpte några plagg för presentkortet jag hade kvar.

En mycket snygg "tunika", mörkgrå. Uppvikt ärm (se höger ärm) eller inte (se vänster ärm)..


Ett grönt linne, ribbat...


Vanliga svarta, långa leggings..


Så glad, hittat kläder som sitter super snyggt & bra.. Inte ofta det händer, 3 av 3 plagg jag prövade som ja gillade & jag slog till.

Haft en lång eftermiddag, men mycket trevlig. Tack Laila!


Kommentarer
Postat av: sussi

Vilka härliga bilder från isen! Håller tummarna nu att sjukpenningen kommer i gång snabbt för dig!

2011-03-02 @ 23:17:10
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0