Det var värt all kyla!!

Har haft en underbar dag på många sätt!

Vi åkte upp till gården innan lunch, gick igenom vad vi skulle göra, hur & vart vi ville ta bilderna. Sen var det bara att köra. 3 ombyte vart det i olika miljöer. 2 st som var indian/trapper stil & en western stil med hästen & utan. Vi hade mycket kul, det vart värt allt jag fick frysa! ;)

Mellan ombytena tinade jag upp lite inför nästa uppgift. Helt fantastisk miljö att fotografera i!! Elin har blivit mycket duktig nu, hon går ut gymnasiet till sommaren som fotograf :)

Bilderna har jag tyvärr inte. Dom får jag vänta ända tills imorgon för att få se.. Då vi ska gå igenom dom. Några kommer hon redigera åt mig, alla kommer jag få. Hon använder några till sitt projekt. Sen väljer jag ut dom jag vill ha till den nya bloggdesignen :)
På tiden att byta.. ;)
Har haft denna alldeles för länge!

Elin & hennes kusin åkte hem när vi var klara, men jag vart kvar ända till kvällen :)
Grillade korv/crabbstick (jag tycker inte om korv, fanns inget annat i affären så det fick bli crabbstcik) helt ok. Lite fika på det runt elden i trapper huset.

Efterrätt... ett träd med marshmallows ;)


Kaffe ett måste!


Sötnosen Wilda

 
& sötisen Freja


Inte ett dugg gott... ;)


Vilade någon halvtimme innan jag åkte hem, helt slut! Men värt allt!

Tack underbara Elin, en fin dag hade vi ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0