Dagens läkarbesök 21/3

Gick bra! När jag såg läkaren kännde jag igen ansiktet, har träffat honom när jag legat inne. Så han viste vad det handlade om dessutom är han AT-läkare & har min ordinarie läkare som handledare.

Så han frågade bara lite om vad det var han kunde hjälpa mig med & om det fanns någon plan för framtiden. Mycket mer behövdes inte, sen skrev han ett sjukintyg som sträcker sig fram till sista april. Så sa han att inom den tiden så ska jag hinna träffa min ord. läkare, ev ett avstämmningsmöte. För så här kan det inte fortsätta.

Han skulle prata med min läkare personligen.

Vi får se, förvntar mig inte så mycket efter allt jag gått igenom.


Kommentarer
Postat av: åland

va skönt att det flöt på smärtfritt med pappersexersisen...men nog är det arbetsdrygt att få så korta intyg...vad är sannolkiheten för ett mirakel under 6 veckor lixom...men man ska väl aldrig slut hoppas :)

vilken härlig vän du har som bjöd på semla!Mums!

2011-03-22 @ 07:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0