Arbetsstolen

jag har pratat om & lovat att visa bilder på.

Dagarna har bara gått & jag har skjutit på det. Men nu tänkte jag blogga om den.

Här kan ni se hela stolen.. Det är en extra tjock sittdyna för att avlasta ryggen.


Den har elhiss, så laddar den... Men inte behövt det sen jag fick hem den för 1 månad sen.


Ryggstödet går att ställa in på flera sätt. Höjden, hur mycket den ska luta & sen själva vinklen på "ryggplattan".


Det går att ställa in höjd på armstöden &


 bredden på armstöden...


För säkerheten kan jag bromsa hjulen så den inte springer iväg med mig ;)


Den hjälper mig mycket för att underlätta i vardagen. Har länge velat ha den & är glad att jag nu fått den. När jag väl började diskutera det med min AT var det ingen tvekan om att jag behövde en. Den är anpassad efter mina behov. Så den är specialgjord just för mig.


Kommentarer
Postat av: Stina

Underbart, ett bra hjälpmedel helt enkelt!

2011-03-03 @ 22:53:01
URL: http://smillamittilivet.blogspot.com/
Postat av: Solblomma

Sån har jag med! :) Den funkar jättebra tycker jag!

2011-03-04 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0