Vaken

igen..

Shit va slut jag var efter gårdagen!! Men inte konstigt alls. Med tanke på allt jag varit iväg på den senaste veckan. Igår hann jag inte blogga innan jag åkte, när jag kom hem var jag alldeles för trött & hade för ont. Har sovit fram tills nu vid 17...

Jag behvöde det! Nu sitter jag ute i morgonrocken med en kaffe.. Har ätit lite.

Hade mycket trevligt & roligt igår. Ska berätta mer om den lite senare, när jag hunnit kolla igenom bilderna också.

Hoppas ni också har haft en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: sussi

Vad fina bilder på studenten! Du är en TUSENKONSTNÄR! En till att sätta i din merit Duktig på att frisera! Blev kanonsnyggt!

2011-06-14 @ 00:03:57
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

TACK!!! Va glad jag blir :D

(är frisör, jobbade med det innan jag blev sjuk).. Hon var super nöjd!

Kram kram

2011-06-16 @ 10:29:12
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0