Nu ligger vi i fas igen...

Nu är allt rent & fint hemma igen.

Ordentligt, dom var 2 st idag, så trots att det inte var full tid så hann dom undan. Vi låg en del efter då jag inte får mina timmar, men nu är vi i kapp igen :)

Skulle behöva klippa gräset, men med en ond kropp & stukad handled så är det ingen bra kombi. Kanske någon kan hjälpa mig till helgen? Vi får se....

Tarzan har jag inte sett sen i tisdags morse :(
Ska ta en sväng sen & kolla efter honom, där han brukar hålla till, så kanske jag ser honom? Inge roligt när han är borta...


Kommentarer
Postat av: Anna

kanske du kan muta ngt grannbarn att klippa gräset.ett somarlov klippte jag halva kvarterets mattor.hahah på den tiden var man billig.15 kr tror jag vi tog.

Jag tror din kisse stryker runt i närheten o kikar när du inte vet.

Synd att du e så långt borta annars kunde vi pysslat ihop kramne

2011-06-16 @ 21:15:25
Postat av: Anna D

Skönt att få det städat innan helgen. :)



Hoppas du får Tarzan tillrätta snart. Aldrig roligt när de försvinner. :(



Kramar!

2011-06-17 @ 20:45:04
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Stina

HOppas han kommer hem snart! Kram

2011-06-17 @ 20:56:56
URL: http://www.stinamittilivet.wordpress.com
Postat av: Renée

Skönt att du har fixat hjälp, visst är det gött!Nu för tiden orkar jag vara mamma lite mer när jag har hjälp med städet. Hoppas du piggar på dig så du får en underbar sommar, KRAM!

2011-06-18 @ 23:20:55
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0