MIN ELIN TAR STUDENTEN!!!!

Idag...

Vart tog tiden vägen!?!?!?
2005 flyttade jag in i radhuset jag bor i nu & fick då lära känna en glad, sprallig liten tjej, som älskar djur dom jag.. Hon ville klappa min kattunge & undrade vad han hette (Tarzan). & sen dess har jag kännt Elin, vi har många glada, roliga minnen tillsammans. Nu 6 år senare tar hon stundenten! :D

Har fått äran att äran hennes hår nu på morgonen. Så klev upp med tuppen, eller innan... Vi hade pratat igenom hur det skulle se ut, så det var bara att göra i morse. Så det tog mig 10 min. Hon blev super fin :)



















FY FAN VAD DU ÄR BRA!!!!

♥ LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: ElinLouise

FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Jag älskar dig Vännen!!!!!!

2011-06-10 @ 08:53:53
URL: http://elins.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0