Lika jobbigt varje gång man byter mobil!

Håller på att byta telefon, vilket inte är helt enkelt...

Har haft samma nu i över 2 år. Brukar normalt byta efter 1 till 1½ år. Men har trivts med denna ja haft & inte känt att jag haft pengarna att byta. Men högtalaren fungerar inte som den ska, dom som ringer hör mig men jag hör inte dom knappt. Men vilket pyssel det är att byta telefon, kontakter, sms, bilder etc... Det är väl antagligen därför jag har dragit ut på detta.

Vet inte om jag har fått ordning på det än. Men de blir väl så så småningom... Alla nummer jag renasade bort för lite sen är nu tillbaka, ett tag vart det dubbelt...

Någon som vet hur man kan flytta ev sms? Eller överföra dom till datorn?
Jag har försökt, men inte knäckt koden än...

Kommentarer
Postat av: Anna D

Ja det där med ny mobil ja.... :)

Det ska gå att föra över all info till datorn, och sen över till den nya mobilen. Det mesta går ju att föra över från telefon till telefon också.

Jag har Nokia och kommer alltid ha Nokia, så är det bara, men jag kan ju ingen annan telefon heller. :-D

Ha en fin dag!!

Kramar!

2011-06-08 @ 09:40:51
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: sussi

SMS ska man ju kunna spara ner på sitt simkort då kommer de ju per automatik över när du byter tele :)

2011-06-09 @ 08:28:24
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: litentanta

Funderar på samma sak just nu, en ny mobil... Sitter med en låntelefon som måste vara en 4-5 år gammal, allra minst. Är ju Nokia-tant från början, hamnade sent omsider m en gamm-Ericsson o nu är jag alldeles förvirrad. Vad ska man ha för nåt egentligen?? Kommer ändå aldrig att lyckas lära om känner jag, går bli en sån som är på extrapris på Telia typ...



Jobbigt att du inte får iordning sömnen också, här är dygnet sådär härligt vridet som bara soliga sommarnätter kan röra om det hela.



Sen fortsätter jag att vara "fascinerad" över att inte htj ska klara av att prestera de timmar de är ålagda, fast inte förvånad dock.. Men klart att du måste bli besviken, skitsystem som inte kan funka!



Kram från ett varmt Ume

2011-06-09 @ 11:23:42
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0