Känns konstigt att skriva första inlägget nu!..

Vilken dag!

Låg större delen av dagen. Hemsk huvudvärk! På eftermiddagen tog jag mig in i duschen, för att kanske blir lite bättre. Men vart tvungen att ta extra smärtisar idag.

Tarzan har mask, så efter middagen fick jag ta mig i väg till veterinären. Så fort apoteket har öppet igen får jag ta ut det. Så jag kan behandla Jane & Tarzan...

Måste lägga mig nu, för imorgon bitti kommer Sofia, dom är lediga & fritids är stängt. Så vi får se vad vi hittar på imorgon?

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag!

Men än dock så känns det bättre nu till kvällen...

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas du mår lite bättre nu? Kram

2011-06-02 @ 08:54:07
URL: http://www.stinamittilivet.wordpress.com
Postat av: Madeleineslife

Stina: Tack, det blev mycket bättre idag (torsdag). Skönt! Kram kram

2011-06-03 @ 00:42:29
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0