Hemma igen för ett tag...

Kom hem på eftermiddagen idag.

Trött, slut & sliten!!...
Haft en toppen helg, midsommar, resa. Trevlig, vackert, roligt & ätit gott. Så bättre kan det inte vara. Vaknade varje morgon med utsikt över havet. Som i en dröm...

På fylld med energi igen, trots att jag är helt slut i kroppen.

Bilder kan jag tyvärr inte dela med mig av ännu. Då min kamera är trasig, så dom bilderna jag har tagit ligger i en annans kamera. Så måste lösa det först, så jag får dom till min dator.

Tarzan är hemma igen! :)
Innan jag åkte så letade jag varje dag efter honom. Den dagen jag åkte så dök han upp hos kvinnan jag pratat med, där jag har sett honom tidigare. Så då visste jag att han levde i alla fall. Sen fick jag ett till meddelande att han var hemma. Så det känns lugnt igen.

Nu sk jag försöka få lite sömn. Det har varit en lång dag!!

Hoppas ni andra har haft en trevlig midsommar.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna D

Vad skönt att han är hemma!!!

Jag har haft en bra midsommar, och nu är jag och familjen på semester med husvagnen i fjällen. Underbart!!

Såg ditt senare inlägg och antar att du inte haft tillgång till ström. Hoppas ändå att du har det gott.



Kram!!!

2011-06-29 @ 23:42:18
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0