15 timmar!

Shit va trött jag var!!
Somnade bara jag la huvudet på kudden & när händer det. ALDRIG!!
Men skönt var det :)

Åt frukost i sängen på morgonen, sen jag lag mig igen & kom inte upp. Klockan 16 steg jag upp ur sängen för dagen.

Så nu har jag alltså varit vaken i 2 tim & 45 min.
Men jag behövde det! Det har varit full fart de senaste dagarna.

Det lär inte bli någon fortsatt trimning av hundar idag. Det får jag lämna till en annan dag. Tarzan väljer att vara inne med mig, trotts att dörren är öppen. Det känns bra, han är väldigt sällskapsjuk. Pratar, följer efter & vill bli klappad.. Nu kommer han igen...

Tror det blir ett kvällsdopp idag, trotts att det är mulet & har blåst hela dagen. Men det är varmt i luften :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0