Snart i kapp igen....

Försöker få in någon rutin på detta igen med mitt bloggande. Men det är inte lätt. Sover jag inte större delen av dagen, försöker jag njuta av den så gott jag kan. När jag sen kommer in är jag för trött för att sitta vid datorn...

Men snart så har jag nog sovit i kapp det jag har förlorat under tiden jag varit borta. Så kanske jag även får någon rutin på detta igen?.. ;)

Sov fram till 18 i måndags, var vaken någon timme under dagen, igår sov jag till 14. Men sen hade jag mycket energi, solade, målade naglar, rensade lite ogräs & rensade inne när regnet kom. Så denna dag håller jag mig lugn.

Ska ge mig ut på en promenad, leta efter Tarzan som lyser med sin frånvaro fortfarande :(

Så håll tummarna att jag lyckas hitta honom denna gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt o se att du e hemma välbehållen igen.Nu går vi in i semester .Men här blir det hemmasemester då allt tryter dessvärre.Men havet finns och nya husdjuret kräver sitt .Så mkt pysslande lär det bli.Njut av dagarna o va ute mkt.Ps du hur har det gått med scotern?

2011-07-13 @ 18:48:42
Postat av: Madeleineslife

Anna: Skönt! Men även om man inte har möjligheten att åka bort, kan det vara lika skönt att bara vara hemma tillsammans! Önskar er en skön & härlig semsester med många hrliga minnen. Husdjur? Nuhar jag missat något.. Vet att du talade om ett förut, men visste inte att det blivit verklighet :) Jag har fått en tid då jag ska hämta ut den :) Den 20 juli... Kram kram

2011-07-14 @ 18:20:59
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: EDSmamman

Hej kära vän, jag är likadan. Sover väldigt mycket i perioder. Så precis som jag skrev i dagens inlägg i min blogg (4 aug) så känns det ibland som att livet rinner mig ur händerna. Känner inte du likadant? man sover liksom bort så mkt tid. Där andra människor hinner göra en massa saker. Men samtidigt så måste vi ju lyssna på kroppen och sova då kroppen vill det. Det är ju enda sättet att komma tillbaka. Iaf för mig. Och sen kan jag plötsligt vakna en dag och känna mig pigg och utvilad. Visst är det märkligt ändå? Kram på dig

2011-08-04 @ 01:05:11
URL: http://edsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0