Nu är mini crossern hemma!

Idag var det stora dagen, jag har fått hem min el scooter.

Så nu står den hemma i mitt stall & blänker. Har test kört här hemma, vilket var riktigt kul!

Imorgon blir det ett stort beslut då jag ska bestämma vilka 2 par glasögon av 4 jag vill ha. Ja eller nu står det mellan 3, riktigt svårt!

Har varit riktigt slut igår & idag, så har inte funnits någon möjlighet att sitta vid datorn. Somnade igår efter jag kommit hem, då jag gjort syn undersökningen & några andra ärenden. Idag, lika trött när jag kom hem. Somnade i sängen. Känner mgi nästan febrig...

Har ätit en mycket god middag med trevligt sällskap...

Imorgon får jag sov morgon i alla fall, så kan jag åka när jag vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0