Gick i ide...

Gårdagen sov jag till efter lunch, helt slut!

Det vart inte mycket gjort, men jag tog mig till stallet & droppade medel på Tempus svans & i manen. Då han har solexem.

Efter det hem & tog en snabb dusch, för att sen gå ut & äta på kvällen. Det var riktigt trevligt & mysigt. Men när jag kom hem stupade jag i sängen. Sov till 14 idag, klev upp, var kanske uppe 1½ timme. Sen hade jag för inte så gick å lag mig på spikmattan. Kom sen inte upp förens klockan blivit 18. Så denna dag har jag inte varit till stor nytta. Som tur var hade jag lämnat bort hundarna idag, så jag slapp tänka på dom & ha dåligt samvete. Så
kunde ligga hur länge jag ville & behövde i sängen...

Hoppas på en bättre dag i morgon. Behöver fortsätta med min gräsmatta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0