En dag ute i friska luften....

Har haft en trevlig stund i skogen, plockade en del blåbär.
Som nog ska räcka till en paj imorgon :)

Hundarna var överlyckliga av att få springa av sig!!
Innan det hade vi pysslat lite i trädgården & jag fick hjälp med att borsta hundarna & medans kunde jag trimma den andra hunden delvis. Så är på god väg :)

Hoppas på att kunna ta resten under veckan, har en vän som jag kan låna trimbord utav nu. Vilket  underlättar något ortroligt!

Men har en tid bokad för syn undersökning & ska hämta ut min el moppe. Så det händer ganska stora saker denna vecka som komma skall...

Får berätta mer om det sen, för nu måste jag slänga mig duschen för att sen lägga mig!

Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0