Vad är det som händer mig!?

Nu har jag nog stukat övreleden i lillfingret på höger hand!!?

Det är RÖTT, HETT, SVULLET & kan INTE böja den mycket... Oroväckande..

Det ena efter det andra... Nellie var orsaken igen. Hon tänkte sno mina kakor på bordet när jag gick på toa. Sprang ut i vardagsrummet, skulle få tag i henne & körde lillfingret rakt ner i golvet med full kraft så det vek sig!

Som att jag inte var invalid sen innan! Nu med en ond vänsteraxel & v.handled, svullen & sönder riven högerarm & ett stukat h.lillfinger!.. Ja vad ska jag säga..?

Hur ska jag bete mig för att inget ska hända mig, är inte säker i sängen heller ju....!!!


Kommentarer
Postat av: sussi

du skulle behöva en madrassrad cell (Givetvis med frigång!)

2011-01-27 @ 20:31:59
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Där sa du något Sussi.. :) Det skulle nog vara det enda rätta! ;)

2011-01-27 @ 23:56:47
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0