Jag tog mig ut...

Så sjukt ont i min axel!!

Känns som en blandning mellan växtvärk, molande & brännande värk.. Så har svårt att röra den & har heller ingen kraft i den. Kan vara en blandning av fallet ifrån stolen & promenaden idag med hundarna.

Gick en liten sväng med Bazze & Nellie, Elin gjorde oss också sällskap. Bazze drog idag en del i kopplet då han var så ivrig... Så fick rätta honom. Så de kan också vara en bidragande orsak till värken som jag har nu. Men det var mycket skönt att komma ut i friska luften! Jag släppte hundarna på ett ställe där de kunde springa fritt å leka & nosa.. Medans jag kunde sitta & vila. Så var ute 1½ timme :)

Bjuder på dagens bilder...











Kommentarer
Postat av: sussi

Vad fina bilder!! Himlen var verkligen vacker!!!

2011-01-27 @ 20:33:17
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Tack sussi! Ja, man fick inte nog av att titta på den! Kramis

2011-01-27 @ 23:57:59
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0