Möte med enhetsledaren för HTJ

Ja 3 timmar fick jag nog sova på morgonen..

Jag somnade vi 7 tiden på morgonen, klockan ringde 08.30.. Sen lyckas jag på någe sätt somna om! I panik vakande jag klockan 10!!.. Upp, göra ordning mat åt hundarna, duscha, äta frukost & klä mig.. Väntade & väntade.. Vart hade G tagit ivägen?..

Sitter i köket, tittar ut & ingen kommer.. Då tittar jag i kalendern, kl 12 skulle hon komma. Ja tur i oturen kan man väl säga :)

Så fick en stund i soffan, hann dricka upp mitt kaffe. Tänkte det var bäst att ta en kopp så jag skulle orka hålla mig vaken under mötet. Klcokan 12 ringde det på dörren i alla fall.
Vi pratade igenom det som jag behöver hjälp med & hur jag ville lägga upp det. Jag har 3 timmar i veckan som jag får disponera som jag vill. Så vid 2 tillfällen i veckan 1½ timme åt gången börjar vi med. Tisdag & fredag tror jag blir bra. & beslutet sträcker sig 1 år fram.

Så får vi se hur det går & om jag vill ändra något så går det bra. Det som däremot är svårt att bestämma något om hur vi gör med inköp. Eftersom jag inte har någon FT än så måste jag ha skjuts. Det vet jag inte vilka dagar jag kan få, så vi får hålla det lite öppet så länge... Var 14 dag så blir det en städning & den andra veckan en uppsnyggning. Sen dom andra 2 dagarna blir till inköp & det jag har behov av hjälp med just för den dagen. Som tex tvätt, damssugning & diskning...

Så det känns bra & hon var mycket trevlig G som var här. Vi hade en hel del gemensamt & nu vet jag vad det heter, hon är en enhetsledare. Så hon kommer välja 3 personer som ska hjälpa mig.

Så det finns en chans att jag redan i morgon får hjälp. Det är snabbt inpå, men hon skulle göra ett försök, annars blir det på fredag. Så hon hör sig imorgon fm & talar om hur det blir. Dom skulle ha ett möte så det kunde vara svårt att hitta någon..

Dom har blivit uppköpta av ett annat bolag & det ska bli en hel del förändringar. Så hade jag valt det andra bolaget som jag fick som alt, hade jag fått bytt till detta i vilket fall i mars. För dom andra kommer inte ha hand om detta område! Tur att jag valde "rätt"!!

Håll tummarna att någon kommer imogon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0