Sjukt vad tiden går....

Nu sitter jag i min bekanta soffa igen..

Men har varit en sväng in till staden idag. Började med en fika tillsammans med Ruedee hennes son & Laila :)

Sen var det dax för dagens mål, som var att handla! det var 2 månader sen jag handlade själv! Ja, jo jag köpte 2 st yoghurt förra veckan. Sen är det andra som har handlat åt mig. Tog mig runt :)

& nu har jag fyllt upp igen & klarar mig för ett tag.. Det var kul att få komma ut! Ut ifrån mitt hem, se lite folk, se något annat... Men det räckte, mer karar jag inte nu. Så en sak i taget får det bli. Nu ska jag ligga på soffan resten av denna fredag, mitt program brjar ju snart ;) Som jag har fått vänta på en HEL vecka.. Let´s dance :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0