Överraskad 2 gånger på samma dag...

Precis kommit hem efter en middag hos pappa..

Dagen började segt även idag, men inte alls samma värk som igår. Som tur var!! Satt i morgonrock & pyjamas när det ringde på dörren, mitt uppe i brons matchen mellan Sverige & Spanien (handboll). Men som tur var det min vän Ruedee som våldgästade mig för andra gången denna vecka ;)

Vi tittade på sista 10 minuterna i matchen, sen ringde telefonen & nästa var på väg att våldgästa mig.. Hade fortfarande inte klätt på mig då jag tänkt ta en dusch.. Så Ruedde gick & Kocken kom. Tog en snabb dusch sen åkte vi hem till pappa & Lisa. Såg Finalen där mellan Frankrike & Danmark.. Vart bjuden på en god middag :)

Slappat på soffan, nu hemma igen. Slut, men mycket skönt att komma iväg & få se något annat!

Fick nattgäst här hemma så det blir nog en sväng upp till gården imorgon också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0