Ordning & reda underlättar!

Har gjort lite praktiska saker idag..

Som innehålls förteckningar i ett par pärmar. Dom jag gjorde om i för ett par månader sen. Så nu är dom lätta att hitta i igen :)
Passade på att sätta in lite papper på en gång. Men behöver köpa några nya, för jag har inte tillräckligt med pärmar. Sen har Tarzan strimlat en av ryggen på ena pärmen. Han använde den som mindre som klösbräda... Bättre det än väggen i alla fall!

Rensade på ena hyllan i badrummet, där det står hårprodukter, produkter till kroppen.. Hittade en hel del slattar som man säger om drinkar :) Det var ganska många flaskor som inte var avslutade. Har nog använt dom när jag åkt iväg för att slippa släpa på tunga flaskor. Men nu ska dom bort, så nu får jag ta slut på dom innan jag öppnar någon ny!

Men det så skönt att rensa!

Nu blir det sängen nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0