Min önskan gick i uppfyllelse!

Det vart som jag önskade, fast en dag eller 2 dagar senare :)

Jag åkte upp till gården idag efter ha lämnat in in närvarorapport till AF. Det blev en hel dag, har borstat lite på hästen, dom små marsvin bebisarna har vuxit massor! Fikade på wienerbröd, mums! Inte bara att jag fick åka upp dit, utan det har varit strålande sol, vilket är ett stort plus!

Åt middag hos pappa innan jag fick skjuts hem igen, en god westerngryta...

Hundarna har varit ute hela dagen så dom är riktigt trötta nu efter idag. Inte bara deras mamma... ;)

Nu ska jag snart sova, har några viktiga samtal imorgon som jag måste hinna med innan HTJ kommer. För annars finns det en risk att det inte blir av annars.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0