Inför läkarbesöket...

Nu är jag nästan klar med all info från min sjuhusvistele i loggboken.

Men det tar sin lilla tid, jag kan inte skriva så mycket åt gången. Sen har jag skrivit små anteckningar lite här & var på bla post-it lappar. Men ville ha så mycket jag orkade & kunde klart tills imorgon. Då jag har en tid hos min läkare. Det blir lättare då, jag har all info på ett ställe & det är lätt att hitta.

Som vanligt är det alldeles för kort tid, jag har en tid bokad på 30 min & det är på tok för lite. Så som vanligt så är det mest akuta som vi får ta. Som min sjukskrivning, den har nu gått ut, sen om färdtjänsten. Men hoppas att vi hinner lite till. Får var effektiva ;)

Alltid pyssel hur jag ska kunna ta mig till mina möten, som imorgon. Vet inte riktigt än vem jag åker med.. Men det löser sig alltid :)

Men nu vet jag att jag ska lägga mig på spikmattan & hoppas på att jag blir bättre än vad jag har varit idag. Så jag får sova i natt så jag orkar upp imorgon!

Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0