Fick fikagäster idag...

Snart är det mat...

Ruedee & hennes barn har varit här idag. Dom kom hit med fikabröd, blåbärsmazariner. Mums.. Sen var det också chokladbollar & dammsugare. Inget dåligt fika vart det.. Mycket trevligt med oplanerade saker!

Roligt hade vi! Med mina ortoser... ;)


 K har min handledsortos, tummortos & knutit sin sjal som en mitella.. Säger att hon brutit armen.. :)


 S har nog allt man kan ha på sig tror jag.. Han kunde inte röra sig ;)


Många goa skratt blev det! Barnen är nyfikna på mina ortoser & detta är ett bra sätt att göra något kul av det.. Dom får pröva & vet hur man använder det & hur det känns... Det började med att dom undrade över min nya nackortos som sen utvecklades till detta...

Dom åkte hem för 1 timme sen, jag är nu vrålhungrig! Så har kyckling i ugnen, ris på spisen & egen currysås till.

Nu handbollen, mellan Sverige & Serbien..

Om ca 1 timme kommer HTJ, hon ska hänga en maskin tvätt, skura golvet. Kankse hinner hon sätda badrummet också eller damma? Hon hann inte med det igår....


Kommentarer
Postat av: Sofie

Den där nackortosen hade jag behövt låna! Gudars vad ont i nacken jag har haft de senaste dagarna :(



Hoppas du känner dig bättre. Kram!

2011-01-22 @ 22:10:26
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0