Fått haft en bättre dag än på länge

Nu har 1:a veckan på 2011 tagit slut.

Har avslutat den bra, mått bättre idag än på väldigt länge! :) Så skönt!! För det är inte lätt att ha sådan värk som jag haft under en lång tid. Så dessa ljusglimtar är så viktiga & betydelsefulla!

Har dock tagit det lungt idag, för fortfarande ligger värken inte långt borta ifrån att bryta ut. Men under kvällen har jag kunnat plocka lite, saker som av någon anledning inte ligger på sin rätta plats. Förstår inte..? ;) Sen trimmade jag insidan av Nellie´s öron & hennes framtassarna. Det var de jag kände att jag klarade av. Så som jag lovat mig själv & ett par st andra att jag ska lyssna på min kropp. Det gjorde jag idag :)

Nu ska jag strax lägga mig, klockan börjar bli mycket & när jag blir väckt imorgon av hundarna så då måste jag kunna ta mig upp.


Kommentarer
Postat av: sussi

Härligt att läsa att du har mindre ont och har balans..håller tummarna dessa hemsk skov håller sig borta ett tag kram

2011-01-10 @ 15:45:34
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0