Får se om jag får det beviljat att göra bostadsanpassningen?

Dax att nanna...

Bazze ligger & snarkar som en karl nedanför mig..

Tidigt för att var jag, men har lagt mig mycket sent nu flera nätter, det har varit mycket under hela veckan som varit & kommer vara det veckan som kommer. Så behöver verkligen den sömn & vila som jag kan få. Imorgon måste jag upp tidigt för hon från bostadsanpassningen kommer. Hon ska titta på det som behöver återgärdas, godkänna det & uppskatta hur mycket det kan kosta. Sen ansöker hon om att få göra dessa ändringar hos min hyresvärd, sen kommer en hantverkare & gör jobbet.

Har legat på soffan hela dagen, sport för hela slanten blev det.. Men nu ikväll har jag sett en film på 3:an. The wedding date, kände igen den.. & jag hade sett slutet på den tidigare..

Nu ska jag ligga en stund på spikmattan, hoppas jag orkar läsa några sidor ur Tyskungen av Camilla Läckberg. Det är i upplösningen nu, såååå spännande! Men har under en tid nu inte orkat läsa i boken.. Så har nu tagit vid där jag slutade & vill veta slutet.. Sen är det bara 2 böcker kvar så har jag läst alla hennes.

Nu hoppasde Tarzan upp på fönsterbläcket på utsidan & vill in... Natti natti..

Nellie lags sig bakom gardinen så den hamnade som ett täcke över henne... :)





Kommentarer
Postat av: sussi

vilken klockren bild på katten :)

2011-01-26 @ 00:41:14
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0