Att ha en sjukdom består av evigt väntande!...

Ja nu har jag tvättat kuddöverdagen till soffan. Dessvärre fick jag inte bort tefläckarna helt :(

Så nu ligger dom i klorin & jag hoppas, hoppas på att det ska ta bort den bruna färgen! Har hängt dom andra & ska strax hänga upp resten som jag fyllde upp maskinen med. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag? Känner för att baka.. Vi får se om det blir en kladdkaka? Någon som är sugen? :)

Väntar annars på att telefonen ska ringa, på samtalet som jag väntat på nu ett tag. Ett beslut ifrån biståndshandläggaren om HTJ. För så här kan jag inte ha det! Det har inte blivit städat här sen innan jul! Jag har försökt sopa av lite, men det räcker inte. Det är ju inte bara golven som behövs städas.. Förstår inte hur dom tänkte sig detta. Även om det är helgdagar & dom inte jobbar lika mycket så rullar ju ändå min vardag på som vanligt. Det är väl tur att det är snö ute så det inte dras in så mycket skit!! Men det är inte roligt... & jag kan inte göra något åt det!

Nu ska jag baka en kladdkaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0