Trodde jag skulle avlida!

Vilken helvetesdag jag hade igår!

Hoppas jag aldrig behöver uppleva det igen! & ingen annan heller! Jag trodde jag skulle avlida, om det inte gått över hade jag nog gjort det. Sen att ha en hund som piper som en galning hela dagen & springer fram & tillbaka. Det är inte lätt för honom eller någon i familjen nu. Fick hålla i huvudet för att kunna stå på benen. Det snurrade & dunkade bra. Mådde riktigt pyton!!

Är inte på topp än, har huvdvärk idag.  Så tar det lugnt...

HTJ har varit här så har fint nu igen :)
Har ju normalt hjälp imorgon men eftersom jag skulle ha åkt bort bytte jag dag.

Nu med ovädret som är utanför så håller jag mig inne! Blåser nog bort om jag går ut.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0