Ny dag, inte mycket bättre..

Är uppe men det är också vad jag klarar av & inte mer.

Hade mycket svårt att somna igår! Så vet inte vad klockan hann bli, men kunde inte slappna av pga värken..
P från HTJ var här igår, det var henne jag berätta om igår. Vi är lika gamla, har gått i samma skola & har gemensama vänner. Det gick mycket bra, var lite orolig innan att det skulle kännas konstigt. Men hon är så gullig, snäll, vi har samma intressen & hon har djur själv. Så allt känns naturligt på något vis.

Hon dammsög av golvet en snabbis, diskade upp mitt berg & hängde en maskin tvätt. Imorgon kommer hon igen & då är det städning som står på agendan, det vill säga då tar hon allt.

Möblerade om mitt sovrum igår med hjälp av min syster Felicias mamma. Så satte hon upp en TV där inne på väggen, så nu kan jag ligga där när jag är sämre, vilket blir skonsamare för kroppen. Imorgon när det är städat & renbäddat ska jag ta en bild så ni kan se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0