Nu är han hemma igen :)

Var till brevlådan sent ikväll, kl var efter 23.
Gick förbi grannens fönster, en katt sitter på bordet & tittar ut. Säger till mig själv att det där måste ha varit Tarzan. Ringer Laila för att fråga hur jag ska göra. Klockan var så mycket, men jag var orolig för min katt. Han är ju borta mellan varven... Men klockan var ju mycket, dom har små barn så vill inte väcka någon.

Kollade en gång till, katten satt inte kvar? Men det verkade som om någon var vaken i huset. Fick syn på en av dom som gick förbi inne. Fråga Laila igen, ska jag ringa på, vågar jag, ska du följa med?

Nej jag går dit, säger som det är att jag letar efter Tarzan, är orolig & tyckte jag såg honom inne hos er?
& det visade att jag sett rätt, det var min katt som var inne hos min granne.

Nu är han hemma igen, mycket skönt!!! Slipper jag vara sömnlös i natt & leta efter honom. Sen han kom hem ligger utslagen & sover... Hela familjen är samlad...

Hoppas han håller sig hemma nu. För vill veta vart han är, kan inte sova annars & är ständigt orolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0