Nu är dom på G!!!

Ringde FK idag igen, mannen som svarar på min fråga säger att jag kommer få mina penagr den 14 feb. Då svarade jag honom det är omöjligt. Han säger då att det är 14 dagar handläggning, bla bla bla... Drog hela storyn IGEN! Det verkar som om dom inte hört den innan & att AF inte har ringt för att tala om att det var deras fel att det blev så här. Ja ni fattar... När jag sen gjort det, så börjar han babbla om ett intyg för februari. Försöker åter igen påpeka att detta gäller förra månaden & det som är för feb är ett nytt sjukintyg som kom in för någon dag sen. Till slut förstod han!

Så efter jag dragit historian för femteelftegången fick jag ett nummer till en handläggare som hanterat mitt äreende. Jag ringer henne, får dra storyn IGEN! När jag gjort det säger hon att hon ska försöka dra tillbaka utbetalningen för att kunna lägga in en ny! Hallelulija!!! Sa till henne att man blir alldeles förtvivlad när detta händer & att det inte är den första. Jag har tillräckligt ändå. Hon var mycket trevlig & hjälpsam, flera sådana TACK!

Så mina pengar kommer på onsdag. PHU!

Det är åtskillda timmar jag har tillbringat i telefon med FK!!
Imorgon ska jag handla, så ska lägga mig strax för att orka med det. Snart så kan jag heller inte blogga, då dom ska göra någonting på blogg.se?

Natti natti...


Kommentarer
Postat av: Neycsy1107

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-09-05 @ 09:05:11
URL: http://neycsy1107.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0