Mina timmar har dubblats

Mår lite illa, har nog inte fått tillräckligt med sömn i natt.. Inte den som jag behöver.

Försöker bearbeta min huvudvärk. Har fått några viktiga samtal gjorda. Nu har min tid dubblats till 6 timmar/veckan med HTJ. Så hoppas det kommer räcka nu. Det kommer göra det lättare i ala fall för tjejerna att hinna med. Så det var skönt att höra att dom lyssnar på mig. Nu väntar jag bara på ett beslut ifrån biståndshandläggaren om fönsterputtsning & snöskottning. Men det är i alla fall på gång.

Ska se om min NR har scannats in i FK system. Om inte vet jag inte vad jag tar mig till?!?!.. Orkar inte tänka på det nu.

Så nu ska jag göra några samtal till. Sen hoppas jag kunna vila en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0