Man tror inte att det är möjligt!!!!

Har pratat med FK idag angående min ersättning som jag inte fått.

Håll i er nu!!! Den har inte kommit fram än! Trodde inte mina öron när jag fick höra det!!!!!
Jag åkte in enbart för att lämna min NR i handen på FK! För att inte det skulle bli fel eller förseningar med posten. Nu har den inte blivit inläst i deras system än, vilket betyder att jag har inte mina pengar de närmaste dagarna!!!

Dagarna tickar på, kan inte betala räkningarna eller köpa mat! Vet inte hur jag ska bete mig längre eller göra för att det ska bli rätt! Det finns inget sätt helt enkelt! Det finns också en risk att detta intyg kommit bort på vägen till inläsningscentralen...
Känn på den!

Hur ska man orka!????



Berätta tidigare att AT var här hos mig idag. Tog upp ansökan om en permobil med henne igen. För det kommer ta ett tag ifrån den dagen jag ska ansöka, pröva ut, anpassa den efter mina behov till den finns hos mig. Men nu är det så att dom hon är anställda för i kommunen har blivit uppköpta. Vilket även gäller HTJ, hemsjukvård etc.. (Som tur är följer mina kontaktpersoner i HTJ över till dom nya).

Så hon vet helt enkelt inte om hon går över till dom nya eller vad som händer förens den 1 mars. & för att jag inte ska behöva byta AT mitt i en sådan stor sak som detta är att ansöka om så väntar vi tills i mars. Antingen blir det med S som jag har idag eller någon annan AT. Men jag ligger först i kön & mitt ärende är redan igång, så jag behöver inte börja om i den bemärkelsen. Alltid något :)

Har sett en mycket bra, rolig film ikväll. The Dukes of Hazzard!!! Haft en bättre dag idag, utan huvudvärk, mycket skönt!! Men nu ska jag sova...


Kommentarer
Postat av: litentanta

Jag fattar inte hur det kan fortsätta att strula så för dig, går det inte att anmäla din fk någonstans? (borde haft en länk redo men ska rota lite för det KAN inte fortsätta såhär, helt orimligt!)



Jag har ju fått en andningspaus som heter duga själv, känns bara ovant att inte vara livrädd hela tiden men jag blir så frustrerad över att det inte fungerar för ALLA!! Blir ju lite som att man skäms över sin egen "tur" nästan och då har det nya systemet verkligen fungerat...



Skickar en stor kram o hoppas värken håller sig lugn i många, många dagar nu!

2011-02-05 @ 19:43:24
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: sussi

Men vad pyzzlar de med!!!! Tro de du sk leva på luft!

2011-02-05 @ 22:57:53
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0