Kvalitets tid med Prinsessan...

Jag somnade på soffan igår.. Oops... :P

Var sjukt trött! Inte så konstigt kanske, med tanke på vilket kaos det har varit här de senaste dagarna... Vart väckt vid 8 tiden igår av Nellie & eftersom Ruedee skulle komma strax före 9 så gick jag upp. Men det hade kommit 3 dm snö under natten så det var kaos. Gick inte att ta sig fram på vägarna.. Så vi fick vänta in plogbilarna helt enkelt.

Så mitt på dagen kom Ruedee, J, hennes barn & en liten jack russel. Dom skottade gången på framsidan & på baksidan så hundarna kunde komma ut. Tack snälla!! ♥ Jag har fått avslag på snöskottningen av HTJ. Så det är tur att man har snälla vänner. Annars tar jag mig inte ut.

Jag bjöd på kaffe, saft & en banan sockerkaka. Kan anslöja att den vart riktigt kladdig & god! Efter tog dom en promenad med Tayla (jack russeln) & Bazze. Jag gick till parken med Nellie där hon kunde leka i snön. Ruedee tog med sig Bazze hem till sig. Där han mår som en prins, hörde att han låg i soffan med dom igår...

Så jag har kvalitets tid med Prinsessan Nellie  ♥
Vi låg på soffan igår & grisade... :) Där vi somande, ehltslut var jag!
Så vakanade igen vid 03.30 tiden, då flyttade vi oss in i sovrummet. Idag tar vi det lugnt. Kanske går ut en stund?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0