Vad var det som gick fel?!...

Sitter i soffan nu, ovanligt va?.. ;)

Frida har precis åkt hem. Hon har hjälpt mig med att bada Nellie, så nu är hon också ren & fin! Som en prinsesa ska vara, hon måste leva upp till sitt namn Prinsessan Nellie ;)

Har bakat en sockerkaka med citronsmak. Vi provsmakade på den jag & Frida, MUMS! Men ska bjuda på den imorgon... Men den vart lite kletig, har ALDRIG tidigare misslyckats med ett bakverk. Så detta var en ny erfarenhet. Men vet INTE vad förklaringen är, jag gjorde precis som tidigare, senaste för 2 veckor sen. Men ändå vart den som en pannkaka. När jag tog ut den var den super fin!...



Någon som vet vad som kan gått fel? Den stod inne 5 längre än normalt..

Nu MÅSTE jag vila ryggen & nacken innan den går av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0