Glädje, lycka, fick ett rus!

Gäsp, gäsp...

Ska bara skriva detta inlägg, sen blir det sängen nästa!
Nu är familjen samlad igen :) Bazze kom hem till kvällen, så hela dagen har han varit med Lisa. Helt slut! Han har sovit hela tiden sen han kom hem. Ja, han piper inte ens :) Så skönt! Men vi får se om han vaknar till liv imorgon?..

Har hunnit ta mig ut idag & njutit av solen. Trots att jag var ut igår & kroppen var trött så sket jag i det! Vi gick en sväng jag & Nellie. För första gången utan hjälpmedel :) En riktig promenad för första gånen på flera månader.. Sann glädje & stor lycka!! Det gav mig ett rus i kroppen. Ja en liten sväng gick vi igår.. Det var ett prov på om jag skulle klara det.

Mår illa, tror det är en blandning av värken & tröttheten i kroppen? Lite sömn på det så blir det nog bättre tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0