Flashbacks!

från dokumentären på 4:an om Petter -mikrofonkåt.

Dom visade ifrån festivalen i Hultsfred 2002, då han hade hiten Slå händerna i taket. Där var jag :) hahaha... Massa minnen dyker upp ifrån den tiden, man var ung & galen.... Kul hade vi, sjukt kul! Det var galet, 3 tjejer drog vi ner till festivalen. Mötte upp några killar där som en av mina kompisar träffat. Men tror hon inte hon kände honom. Men det var dom vi hängde med & min kompis blev tillsammans med killen under festivalen. 

Ville åka året innan (2001), men fick inte för mamma då jag inte fyllt 18. Så de året var jag med scouterna på en världsjamboreen utanför Rinkaby (Århus), det var folk ifrån hela världen. Tror det var 27000 personer där. Det var också en upplevelse, men raka motsattsen till Hultsfred. Men Petter uppträdde där också.

Men jag är en äventyrare, vill pröva på saker. Föreslår någon något som jag tycker verkar kul så hänger jag på. Jag vill uppleva saker så länge jag lever. Gärna saker som är galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0